Smart kundeservice
Opptil 80% av alle saker kan løses umiddelbart ved å besvare spørsmålene under. Dersom du ikke finner svar på ditt spørsmål kan du kontakte oss ved å fylle i skjemaet.
-
Mitt kjøp har ikke blitt registrert
Du utførte et kjøp for mer enn 48 timer siden, men mindre enn 30 dager siden, og det er fortsatt ikke synlig på din konto.
-
Mitt kjøp har blitt avslått
Du utførte et kjøp for mindre enn 30 dager siden, som du ikke har fått CashCoins for.
-
Feil Cashback
Du har fått feil antall CashCoins for et godkjent kjøp innenfor de siste 30 dagene. Vennligst merk at vi ikke beregner CashCoins av MVA og andre lignende avgifter, slik som frakt og ekspedisjon.
Er ditt spørsmål ikke på listen? Klikk på kategoriene under for å finne svar på ditt spørsmål.
- Generelt
- Handle med CashCoins
- Rabattkoder og kampanjer
- Tjen mer
- Cashmails/Varsler
- Min konto
- Utbetalinger
- Varsellinjen
- Tekniske spørsmål
- Om CashbackDeals.no
- Annet
- Vinn
Topp 10 ofte stilte spørsmål
-
Hvordan melder jeg meg av nyhetsbrev og email fra CashbackDeals.no?
Vi holder brukerne våre oppdatert om de nyeste nettbutikkene, rabattkodene og kampanjene. Alle brukere mottat jevnlig våre nyhetsbrev og email. Ønsker du ikke lenger å motta disse oppdateringene fra CashbackDeals.no? Klikk her for å melde deg av eller logg inn på CashbackDeals.no og gå til din konto. Du kan gjøre endringer på din konto under "Kontodetaljer" og deretter "Innstillinger for email", hvor du kan velge hvilke nyhetsbrev og email du ikke ønsker å motta fra CashbackDeals.no.
- Er det et minstebeløp for utbetaling?
-
Hvordan kan jeg tjene mer med CashbackDeals.no?
I tillegg til å handle med cashback, kan du også tjene penger på andre måter via CashbackDeals.no! Inviter dine venner til å handle via CashbackDeals.no og vi gir deg en belønning for det! Eller så kan du dele din mening ved å svare på spørreundersøkelser. Du kan også delta i konkurranser med flotte premier. Du kan vinne fantastiske premier og belønninger ved å delta. Vennligst merk at du kun får belønning for å invitere venner, delta i spørreundersøkelser og konkurranser dersom du er logget inn på CashbackDeals.no.
-
Mitt kjøp har fortsatt status som under behandling. Når blir det godkjent?
Statusen på kjøpet blir godkjent først når den aktuelle nettbutikken godkjenner det. Hvor lang tid dette tar kommer helt an på nettbutikken. Noen nettbutikker godkjenner kjøp innen noen få dager, mens det kan ta flere uker for andre.
-
Jeg har glemt mitt passord. Hva nå?
Klikk her for å be om et nytt passord. Skriv inn din emailadresse og du vil motta en link fra oss på email. Merk: emailadressen skal være den samme som den som er registrert på din konto på CashbackDeals.no. Klikk på linken og skriv inn ditt nye passord. Du kan når som helst endre ditt passord inne på "Min konto".
-
Hvordan ber jeg om utbetaling?
Du kan be om utbetaling når den totale saldoen på din konto er på 200.00 CashCoins eller mer. Kun kjøp med statusen
godkjent telles med i din totale saldo. Du kan be om utbetaling under "Utbetaling" på din konto. Du er ikke nødt til å få din saldo utbetalt så snart du har nådd minimumsbeløpet for utbetaling. Du kan la den bli værende på din konto, og heller be om utbetaling når du har spart opp et høyere beløp. Din saldo utløper dersom det ikke er noe som helst aktivitet på din konto på mer enn 1 år, eller i tilfeller av misbruk. -
Er kontoen min på CashbackDeals.no koblet sammen med kontoen min hos nettbutikken?
Nei, din CashbackDeals.no-konto er fullstendig adskilt fra dine kontoer hos de tilknyttede nettbutikkene.
-
Hvordan får jeg cashback på mine nettkjøp via CashbackDeals.no?
Besøk www.cashbackdeals.no før du handler, logg inn og klikk deg gjennom til den ønskede nettbutikken for å handle. Vi registrerer ditt kjøp og tildeler deg cashback på din CashbackDeals.no-konto.
-
Jeg kan ikke logge inn. Hva skal jeg gjøre?
Når du registrerer deg på CashbackDeals.no får du en bekreftelsesemail på emailadressen du har oppgitt. Når du klikker på linken i bekreftelsesemailen, kan du logge inn på hjemmesiden. Har du allerede registrert deg, men du kan fortsatt ikke logge inn på hjemmesiden? Be om et nytt passord. Du vil da motta en link på den emailadressen som du registrerte deg med. Klikk på denne linken og velg et nytt passord. Kan du fortsatt ikke logge inn, selv med det nye passordet? Vennligst kontakt oss og vi vil forsøke å løse problemet så fort som mulig.
-
Jeg fant ikke spørsmålet mitt i FAQ'en. Hva nå?
Vennligst kontakt oss. Vær spesifikk om hva ditt spørsmål eller problem er, og vi vil ta kontakt med deg snarest mulig.